dinsdag 27 februari 2024

op naar het voorjaar

Aankomende nacht moet ik nog een nachtje werken, ik zit in het werkblokje van twee nachtjes, echt fijn. Mijn nachtdienst lunch staat al klaar.

Ik had gisteren weer perencompote gemaakt, volgens het receptje van de sobere maand, deze vind ik zo lekker. Ik deed daar een laagje van in een glazen potje, daarop kwark met wat ciazaadjes en daar weer bovenop wat pruimen ( laatste zakje pruimen uit de vriezer ). Ik bestrooide het met een beetje bloesemsuiker voor het lekker.



broodje, eitje en rauwkost


Nog wat extra fruit en ik ben good to go. Op het werk staat nog een bakje zuivelspread en ik neem mijn zelfgemaakte cruesli mee voor op de yoghurt. Voor het werken aan ga ik naar yoga, onder het motto relaxed op het werk 😴

Toen ik vanmiddag wakker werd scheen de zon, hoe heerlijk. Ik dronk buiten een bakkie koffie, haaaa het voorjaar zit in de lucht!  

Deze week ga ik aan de slag in de moestuin, ik heb er helemaal zin in. Vorige week heb ik met de jongens bij van der Wal de laatste zaden gekocht die ik nog nodig had. 


zo nu ga nog een kop thee drinken en dan mijn yogatas inpakken, liefs grandma.



2 opmerkingen: