donderdag 10 oktober 2024

Moestuin up date

De moestuin is, zoals gezegd een beetje een rommeltje, gisteren heb ik het bietjes bed helemaal "schoongemaakt" morgen is het wortelbed aan de beurt en zal ik het aardbeienbed uitbreiden. 


Welnu hier wat foto's

boerenkool en nog wat broccoli

een paar rode kolen, iets aangevroten maar de kern is mooi hard


niet zo goed te zien maar her en der staan stronken paarse boerenkool

boterbonen

knolselderij

paarse broccoli, die groeit wel door in de winter

extra boerenkool achter de boterbonen

en als laatste de luie tuinman 😃


verder staan er nog wat preien, aardperen, snijbiet en kruiden op de tuin.

Vandaag maakte ik van val-appeltjes appelmoes, ik had ook nog wat stoofpeertjes van het werk geweckt. 


kan morgen in de kelder



liefs grandma.



3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit. Het heeft flink geregend. Ik hoop dat ik het laatste stuk van de moestuin toch kan wieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De moestuin ziet er nog goed uit zeg! Beter dan bij ons...

    BeantwoordenVerwijderen