dinsdag 25 november 2014

update

Even tijd voor een blogje. Ik zit in een werkblokje van 4 dagen dat vind ik erg druk, ik mis de  regelmaat. Afijn, nog 2 dagen te gaan en dan ben k weer 3  vrij. Afgelopen zaterdag hebben we de verjaardag van oudste kleinkind gevierd. Wat een feest ! Veel bezoek en veel kadootjes, gezellig. Gisteren ging ze voor het eerst een hele dag naar school, helemaal gesloopt s avonds . Arm popke. Het is natuurlijk al een spannende tijd met de Sinterklaas enzo...
Haar kleine broertje mist haar overdag en roept telkens haar naam en zoekt overal. Hij is dolgelukkig als ze weer thuis is, de schat.



Afgelopen weekend logeerden jongste dochter en vriend bij ons, lekker druk allemaal. :)

Wat het werk betreft , het ontslaggebeuren is alweer uitgesteld. Veel collega's wilden gebruik maken van de pre mobiliteit, zoveel dat daar eerst de gesprekken over gaan.  De rest van het personeel krijgt nu half januari te horen waar ze aan toe zijn. Beetje drama eigenlijk, niemand weet waar ie aan toe is. Ik ben er zelf nu rustig onder , k zal zien alles is me goed.

Deze dagen doe ik in huis en tuin niet zoveel. Ik kruip als ik vrij ben achter de computer zwijmel bij homestead filmpjes, kijk eens na welke zaden ik voor volgend jaar zou willen, kook uit het boek van Rineke Dijkinga ( k voel me daar erg goed bij :) ) en veeg af en toe wat blad.

 ik ga weer aan de slag, liefs grandma



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, je kleindochter voor het eerst naar school.
    Ik denk dat ik ook eens het kookboek van Rineke Dijkinga in huis haal. Een tijd geleden liet iemand mij het zien, ik had wel de naam van de schrijfster genoteerd, maar er vervolgens niets meer mee gedaan. Jij geeft me nu net het zetje.
    Nog een paar fijne werkdagen gewenst, daarna weer het thuisritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto en een spannende tijd voor het eerst naar school voor jullie kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je kleindochter ,leuk dat ze nu hele dagen naar school mag.

    BeantwoordenVerwijderen