dinsdag 4 november 2014

jarige jet en jarige job

Vandaag is zoon dertig jaar geworden, DERTIG ! Poeh zo oud alweer....en zelf vader van een kleine vent, t is wat.
Oudste dochter werd vorige week 28. Tja daar wordt een moeder oud van hihi

Het feest gedruis hebben we al achter de rug, beiden vierden hun verjaardag afgelopen weekend. Gezellig :)

Ondertussen zijn we buiten nog steeds druk bezig. Grandpa wilde het pad voor de schuur groter en breder, vandaag kwam de stratenmaker helpen. Eind van de middag haalde hij voor mij nog een aanhangertje vol compost. We hebben zelf ook wel compost maar niet genoeg voor het nieuwe moestuin gedeelte. Morgen ben ik vrij en kan ik de groentebedden helemaal klaarmaken voor volgend jaar. Om alvast in de stemming te komen heb ik eens gekeken (gekwijld) bij Vreeken's  zaden, wat een keus hebben ze daar. Geweldig
.Morgen zal ik foto's plaatsen van de nieuwe bedden.


Ik stook de kachel nog maar eens op en ga dan een bakkie koffie zetten. Het was een lange dag.

liefs grandma








5 opmerkingen:

  1. Wij wonen op het Franse platteland maar kopen onze zaden ook bij Vreeken, en we zijn er heel blij mee, dit jaar hadden we voor het eerst kidney beans, echt een aanrader! Vorige week hebben we de knoflook geplant, 200 tenen de dubbele hoeveelheid van vorig jaar waarvan de opbrengst heel goed was, Rose de Lautrec. Veel tuinplezier!
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoo je woont op het Franse platteland! Dat is menigeen's droom:)
      Bedankt voor de tips. Ik zal een zien of ik die knoflook kan vinden.
      liefs

      Verwijderen
    2. We hebben het bij Vreeken besteld!

      Verwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de kinderen en vreekens zaden bestaat al heel lang.Ze hebben echt een enorm assortiment.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de felicitaties. Vreeken is het luilekkerland voor de moestuiniers geloof ik :)

      Verwijderen