donderdag 26 augustus 2021

Van een voedselbos en een camping

Jongste dochter nam ons , op een zondagmiddag, mee naar deze mooie plek . Om daar te komen liepen we door een voedselbos in wording, wat een mooie plek !














Alles is nog in opbouw maar het sfeertje is nu al zo fijn. Jonge vruchtbomen, bijen, parelhoenders, zwienties, een vennetje, een beleefpad, geweldig!


En kijk wat we ook tegen kwamen..




een Tiny House project, ik ben meteen gaan kijken ! Zo jammer dat grandpa hier niets mee heeft , ja een tiny house dat is ok, maar dan wel met een heule grote schuur voor al zijn spullen  😂

Ik zag een paar mannen aan het werk en vroeg of ik even mocht kijken, jazeker! en foto's? Jazeker!

Kijk dan hoe leuk! 




De buitenkant wordt afgewerkt met bamboe, mooi heel mooi.


Ik  mocht zelfs even binnen kijken, toen ik daar foto's wilde maken , hoorde ik grandpa en dochter voorbij komen "waar is ze nou gebleven he" "geen idee, een tiny house en ze is weg" ik riep ze toe vanuit één van de raampjes, "hier ben ik "

k Had een heuse rondleiding daar heel gaaf!

Ja, een Tiny House is toch een beetje een droom van me, zeg ik, wonend in een groot huis met 6 slaapkaners....

Uiteindelijk kwamen we bij de camping, zo relaxed daar, je kan er natuurlijk kamperen maar er is ook een tuintjes complex, een terras waar je lekker kunt eten en op zondagmiddag speelt er vaak een bandje.







Lieve Mingus en onze hond Boja :)




We hadden zo'n fijne middag daar!  

Zeker de moeite waard om eens te kijken, mocht je in de buurt zijn.


liefs grandma.






3 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg! En wat fijn om te zien dat mensen toch ook veel goede dingen doen. Zoals dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zuke plekken en zeker ook de initiatieven

    BeantwoordenVerwijderen