zaterdag 15 oktober 2022

boodschappen en weekmenu

Deze keer was ik heel wat meer geld kwijt voor de boodschappen, we krijgen vanavond bezoek dus daar haalde ik nog wat extra's voor in huis. Al met al was ik 68,46 euro kwijt maar van dat bedrag had ik ook wat voorraadspul gekocht. Bij Boni hadden ze biologische bietjes in de aanbieding, ik haalde ook een extra kuipje halvarine. 


Bij de groenteboer  was ik warempel € 21, 30 kwijt maar daarvoor had ik..

10 sinaasappels

8 peren

3 stuks ananas (1 euro zak) 

1 kilo witlof (1 euro zak)

2 kilo bananen

3 granaatappels

3 mango's

1 hele grote spitskool

1 bakje gele kiwi's

3 paprika's

1 zakje droge ( boter) bonen

3 zoete aardappelen


Bij Boni


een brood

1 pak alpro yoghurt

cranberrie notenmix

rookworst

rozijnen

zoute stengels

4 kleine flesjes witte wijn

mix voor kruidcake

druiven

kaas ( we hebben ook nog kaas over van vorige week)

knoflook

2 paprika chips

1 naturel chips

pistache nootjes

komkommer

tomaatjes

2 pakjes biologische rode bietjes

2 kuipjes halvarine







het hele budget van vorige week èn deze week is op, ik heb zelfs de reservepot geplunderd , daar zit nu nog maar € 1,24 in :)


Weekmenu


Gisteren aten we pompoensoep met een wrap-tosti

Zaterdag , spruitjes curry van diepvries spruiten , paprika, ui , kokosmelk, gember, curry-pasta. Verse ananas voor erbij.

Zondag, witlofsalade met walnoten, ei en kaas, aardappelen of bruine bonen voor erbij

Maandag, stamppot spitskool met rookworst

Dinsdag, pasta met rode saus

Woensdag, witloftaartje

Donderdag, nasi met gebakken ei


dat was hem weer


liefs grandma








Geen opmerkingen:

Een reactie posten