woensdag 26 oktober 2022

nou dàt!

Vorige week ben ik er niet aan toe gekomen om de weekboodschappen noch de bedragen te delen. Het zijn me de weken wel. Afgelopen weekend kwam kleine Mingus logeren, kregen we eters en afgelopen dagen was ik zelf een aantal dagen van huis. Ik had een cursusdag en aansluitend reed ik naar Ermelo om op te passen, gisteren was ik om 17.00 thuis, even eten ( soep met een broodje) en vervolgens een vergadering. Pfieuw, ja en we zijn er nog niet , vanavond oppassen, morgen een onderzoekje in het ziekenhui en vrijdag en zaterdag komen dochter en kleinkinderen uit Zutphen logeren, zondag een verjaardag. Nou dàt!! Heel gezellig allemaal maar het bloggen schiet er dan een beetje bij in :) family first hè.


Vorige week heb ik een jumbospaarboekje verzilverd, dat gaf me 26 euro extra om te besteden. Ik heb al het geld opgemaakt, er waren n.l. mooie aanbiedingen, twee pakken koffie voor de prijs van één bijvoorbeeld en ivm loge en de mee-eters haalde ik toch wat extra's in huis. Kijk daar is zo'n spaarboekje dan weer handig voor.


Vandaag en morgen eten we  uit de voorraad. 

Vanaf vrijdag staat het nieuwe weekmenu weer online hoor.


Liefs grandma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten