vrijdag 10 februari 2023

Tiny house :)

De dagen vliegen voorbij, in no-time is er weer een week om. Ik hielp hier en daar met schoonmaken, paste op kleinkinderen en ruimde thuis op. Er kwam iemand langs voor het opmeten van nieuwe thermopane beglazing, ik kookte lekkere goedkope maaltijden en gisteren vierden we de verjaardag van jongste dochter, ze is warempel al 31 geworden!

Volgende week word ik 60, oh hellup. Ik wilde het eigenlijk niet vieren deze dagen, in de zomer geven we een tuinfeest we hebben n.l. een jublieumjaar , ik word 60, grandpa 65 en we zijn dit jaar 40 jaar getrouwd ( dv hè). Afijn, helemaal niets vieren is ook zo kaal dus volgend weekend verjaardagsvisite. Grandpa en ik geven elkaar eigenlijk geen kado's want we hebben al heel veel en zijn daaar zeer tevreden mee, we proberen elkaar een belevenis of tewel een avontuur te geven, iets leuks om te doen. Zo kreeg ik al eens een avondje theater kado, kreeg grandpa een eendjes-dag , dat soort dingen. Dit weekend hebben we een Tiny House gehuurd, mocht je het niet weten, ik DROOM  van een tiny house om in te wonen, alles onder handbereik, weinig spullen,alleen dat bezitten wat je echt nodig hebt, vrijheid! 


We vertrekken morgenmiddag en ik zal foto's maken om met jullie te delen, dan zijn jullie er ook een beetje bij 😊


liefs grandma.








4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, ik kijk uit naar de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plannetje.Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd! Wat een feestelijk jaar beloofd het voor jullie te worden. Het is heel goed om bij deze jubilea stil te staan. Niet stilzwijgend voorbij laten gaan. Fijn weekend samen.

    BeantwoordenVerwijderen