zondag 26 februari 2023

lekker veel gedaan!

Vorige week schreef ik al dat ik de zaden voor de moestuin wilde uitzoeken. 



Kijk, daar kunnen we wel een moestuin mee vullen. Ik heb ook nog pootaardappelen en droge bonen. k Mis alleen nog rode bietjeszaad. 


Afgelopen week werd het achterhuis helemaal opnieuw geverfd, alle kozijnen, deuren, wanden zijn weer fris en schoon, zelfs de hond kreeg een nieuwe mand :)





poezenhulp, altijd ook hè


Vrijdag kwam kleinzoon Bas uit Ermelo logeren. We spreken altijd bij de IKEA af voor de overdracht, dat is mooi op de helft. Het ventje vond het best spannend, hij had nog nooit alleen bij ons gelogeerd. Het ging prima natuurlijk. Gistermiddag gingen we naar de dierentuin en rond 17.00 uur troffen we dochter en de andere kleinkinderen bij de burger king. 

Aansluitend bezochten we ChinaLights in de oude dierentuin. Het was weer mooi!






Nadat we dochter en de kleinkinderen hadden uitgezwaaid, togen we naar een verjaardagfeestje van grandpa's broer, we waren erg laaat thuis. Vandaag dus een rustige dag, beetje uitgeslapen, beetje opgeruimd, fijne boswandeling gemaakt en in de stad een bakkie koffie gedronken. 

Morgen ga ik verder met het grote schoonmaakopruimopknap project, na het achterhuis is de kelder aan de beurt. 

Morgennacht en dinsdagnacht moet ik werken, woensdag bijkomdag, donderdag huishouddag en vrijdag begint het elfen weekend met kleinzoon van het dorp. Afgelopen zomer hebben we een nieuwe traditie in het leven geroepen, als een kleinkind 11 jaar is geworden plannen we een elf-en-weekend, een weekend op stap met oma, ergens logeren en gewoon iets leuks doen met zn tweetjes.  
Kleindochter uit Ermelo had de primeur kiek nog moar es eem . Kleinzoon van het dorp wilde graag in een boomhut logeren, ik ben benieuwd hoe dat uitpakt 😀 

Zo en nu ga ik al jullie blogjes lezen want dat is er helemaal bij in geslopen afgelopen week.

liefs grandma.







4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n speciale verjaardagsviering

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja superleuk, hij heeft de monopoly al klaar staan hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer heerlijk fris uit met die nieuwe verflaag. En wat heb je veel zaden zeg! Heb je ook een hele grote moestuin dan?

    BeantwoordenVerwijderen