dinsdag 12 december 2023

Rudolf :)

Vandaag ging ik met een lieve dame voor een onderzoek naar het Refaja ziekenhuis te Stadskanaal. Ik vind het Refaja ziekenhuis één van de meest klantvriendelijke ziekenhuizen van het noorden. Het personeel is altijd erg zorgzaam, kundig en hebben alle tijd voor je. Onze oudste zoon is daar geboren, mijn ouders zijn daar overleden, ik heb er zelf een paar maal gelegen in mijn tienerjaren, gewoon een prettig ziekenhuis, als je dan toch mankementen hebt.... hé ik bedoel maar.

We moesten naar de polikliniek, gyneacologie. Toen we daar aankwamen zagen we deze schitterend versierde kerstboom, check die Rudolfs, zoiets maakt een lastig bezoekje gelijk een stuk luchtiger 😅




vind ik dan weer zo lollig


liefs grandma


5 opmerkingen:

  1. Kleine dingen kunnen een groot sfeer gevolg hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat komisch! Ik vond de eerste Rudolfs maar wat eng - wordt neit minder eng als je ziet wat het eigenlijk is.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klinkt dat als een fijn ziekenhuis zeg! Dat scheelt flink qua stress en zorg stel ik me zo voor als je daar naartoe moet.

    BeantwoordenVerwijderen