zondag 10 december 2023

Helloooooo

Ons leventje is weer goed gevuld. We vierden kleinzoon Nathan's verjaardag, hij werd zes jaar ! Daarnaast hadden we ook nog andere familie-verjaardag-bezoekjes, ik werkte wat extra en grandpa heeft, samen met zijn broertje, een klus bij zijn /hun zus. Lekkere drukke weken zeg maar. We vierden sinterklaas met jongste dochter en haar gezinnetje, de andere opa was ook van de partij, zeer gezellig allemaal. We kochten een aantal boeken en lp's bij de kringloop, kaarsen bij Dirk en ik had nog heerlijke honing staan  met wat pannenkoekenmeel van de molen hadden we toch een aantal leuke kadootjes om te geven. Voor Mingus een pyamaatje en een zaklampje in de vorm van een hondje, wat stickertjes en klaar. We kregen zelf een lieve foto van Mingus in een lijstje, chocolade letters,  twee heerlijke stukken kaas en een twee grote taai-en speculaaspoppen. Die laatste vergaten we mee te nemen, geeft niet aankomende week zien we ekaar weer en dan doe we ze in de voorraadbox, lekker voor in januari want dan hebben we onze tradionele sobere maand met een missie!!


Gisteren hebben we ons huis in kerstsferen gebracht, kerstboom  opgetuigd, overal guirlandes met lampjes, gezellig.


Aankomende woensdag staan schoondochter en ik weer op een marktje hier op het dorp, we hopen op droog weer hahaha. Ik heb de jammetjes al klaar, de honing zit in de potten en de rest zit in de kratjes klaar om mee te nemen. We zijn benieuwd.


Aanstaande donderdag ga ik weer aan het werk, het tweede blokje van 4 nachten deze maand, na dit blokje ben ik vrij tot 31 december. Zondag is kleinzoon Julian jarig en volgende de week ga ik een nachtje met liefste zus op stap, grote drukke gezelligheid.


liefs grandma



7 opmerkingen:

  1. Inderdaad een leuk,druk programma. Moet jij dan met oudjaar werken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt. Vorig jaar was ik zowel met kerst als oud en nieuw vrij, dit jaar kwam ik er niet onderuit :)

      Verwijderen
  2. Veel succes op de markt. Een fijne kerst enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig om het huis weer sfeervol aan te kleden. En fijn om nog wat homemade producten aan de man kwijt te raken!
    Heb je voor mij het adres waar de markt gehouden wordt en welke tijd?
    Voor mij is het nu het 5e jaar dat ik geen feestdagen meer hoef te werken vanwege ander werk. Toch waren het altijd gezellige dagen zo samen met collega’s.
    Ik wens je alvast fijne en gezellige dagen toe!
    Dank voor je altijd gezellige blogjes. Ik lees ze altijd met veel plezier!

    Groetjes Janneke @thuisbijjans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te horen dat je het leuk vind om mee te lezen, lief.
    Het marktje is op het erf van Villa Vita, een kleinschalige woonvorm voor verstandlijk gehandicapten, aan de Runde Zuidzijde 64 te Emmercompascuum. Ze verkopen hun eigen gemaakte spullen en hebben ook altijd een aantal kramen voor andere enthousiaste verkopers :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou moe ben ik gewoon als anoniem op mn eigen blog, hoe kan dat nu weer?

      Verwijderen