donderdag 28 december 2023

To good To Go broodpakket en voornemens voor het nieuwe jaar.

Vanochtend haalde ik het TGTG broodpakket bij Ekoplaza, het was een prima pakket. Drie hele broden voor maar € 4,99. k Heb de broden per halfje verpakt en in de vriezer gedaan, kunnen we weer even vooruit.



Wil je deze week goedkoop boodschappen halen, ga dan de aankomende dagen naar de supermarkt, veel kerstlekkers gaat voor de helft weg, sla je slag lieve mensen. Ik heb eigenlijk genoeg in huis voor de komende tijd dus deze koopjes zijn deze keer niet aan mij besteed. 


Goede voornemens wat vind jij ervan? En heb je ook goede voornemens?

Ik heb niet zoveel voornemens voor aankomend jaar. Ik wil graag met onze 🐔caravan op pad. Ik wil ook graag wat fitter worden dus heb ik me voorgenomen om elke dag een lange wandeling te maken. Iets minder piekeren zou ook fijn zijn. Dat is het eigenlijk wel, denk ik zo.


Het aankomend jaar zullen er sowieso veranderingen plaatsvinden, kinderen die gaan verhuizen, we gaan elke woensdag op Mingus passen ( behalve de woensdag in mijn werkblokje ) en ik denk dat we nog wat te stellen krijgen met de schoonouders ( met alle liefde hoor 😍 ) Eén van onze kinderen klungelt met de gezondheid dat kan alle kanten op, ik maak me daar veel zorgen over....pieker de pieker.


Zo ik ga eens kijken bij de kippen, ze lopen ergens in de tuin, hun buitenhok is zo modderig en vies en met alle regen die nog komt laat ik dat even zo, om hun tegemoet te komen mogen ze lekker in de tuin. Volgende week haal ik de modder eruit en doe er schoon scherp zand in, mits het dan wat droger is.


liefs grandma.


 

3 opmerkingen:

  1. Is je piekeren ook praktisch? Over wat je doen kunt om te helpen. Dan is het nog zinvol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wat, dat piekeren he. Ik ben daar ook zo'n ster in. Vooral snachts lukt het niet te relativeren. lijkt wel.
    Ik heb een app op mijn telefoon van de hersenstichting, het Ommetje. Die stimuleert je extra om te lopen. ( bij mij dan, op regenachtige dagen).Leuk dat jullie elke woensdag gaan oppassen. Rijkdom! Ik hoop dat jullie ook met de caravan er uit kunnen komend jaar. Wij hebben daar ook zo'n zin in!
    Heb een mooie jaar wisseling. Ik kijk uit naar de sobere maand van jullie. Wij doen het ook weer. Groetjes, Marie( de bijen doen het nog steeds goed)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wandelen helpt vaak ook tegen piekeren dus zo sla je twee vliegen in 1 klap!

    BeantwoordenVerwijderen