donderdag 21 december 2023

Zussentijd in Deventer

Afgelopen dinsdag troffen liefste zus en ik elkaar op parkeerplaats de Worp in Deventer. Je kunt daar gratis parkeren. Om naar de stad te gaan moet je met een pontje naar de overkant, hoe leuk is dat! Het pontje kost je maar € 1,20 voor een enkele reis en € 1,80 voor een retourtje. We dronken koffie met wat lekkers voor we ons bij het hotel incheckten. We logeerden in het Gilde Fletcher Hotel. Een mooi hotel, ooit een klooster/ziekenhuis, met veel oude details, zoals glas in lood vensters en een prachtige oude vloer.

Diezelfde middag gingen we de stad in, lekker winkelen, veel praten, pararplu op wie deed ons wat.

We dronken een wijntje in een gezellig café en aten tapas bij La Cubanita. We hebben zoveel schik gehad, slappe lach en gekkigheid.




Gistermiddag gingen we beiden weer naar huis, zucht.... veels te snel voorbij zoiets.


Mocht ik jullie de komende dagen niet meer spreken, bij deze hele, fijne en liefdevolle kerstdagen.


marius van dokkum

Liefs van grandpa en mij

6 opmerkingen:

  1. O wat een leuke foto;s. Ik weet hoe leuk zo iets kan zijn. Fijn joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijken jullie op elkaar zeg. Het is heerlijk samen met je zus lol te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk,geniet er van. Wij deden dat ook,tot gezondheidsproblemen roet in het eten gooiden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergezellig! En met dat pontje wordt het meteen ook extra speciaal stel ik me zo voor. En wat is dat lekker goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van hetzelfde en ik verheug me zo op de no spendmaand, altijd zo inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen