maandag 5 oktober 2020

Sparen

Het salaris is al een week binnen , deze maand € 300 euro  naar de spaarrekening. Tot nu toe gespaard precies 4000 euro, nog 26000 te gaan, tot september 2024. Ik vraag me af of we de corona vergoeding krijgen hum hum 😏




Wat corona betreft, op het werk zijn alle maatregelen weer aangescherpt, op een andere locatie zijn bijna alle cliënten en medewerkers getroffen door het virus. Op onze locatie wordt veel getest, maar geen besmettingen onder de bewoners gelukkig. Het is ook de tijd van het jaar dat velen gewoon verkouden zijn. Een mens durft nauwelijks meer te hoesten buiten de deur :)

We werken zoveel mogelijk met mondkapjes op, we dragen alleen beschermde kleding als we bij personen naar binnen moeten waarvan de uitslag van hun test nog niet bekend is. 


Ik ga de kachel op stoken en nog wat lui op de bank hangen, het slapen ging niet zo best vandaag.


liefs maar weer.



2 opmerkingen:

  1. Zorg goed voor jezelf en je immuunsysteem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel me ook helemaal beschaamd als ik buiten moet niezen of even hoesten. Het is net alsof je stiekem corona hebt, en toch naar buiten bent gegaan dan.

    BeantwoordenVerwijderen