maandag 11 november 2013

Werken, sint maarten en poppenhuis.

Vandaag een lange dag gewerkt, het was gezellig om al mn mensjes weer te zien. Iedereen was vol van Sint Maarten.
Grandpa en ik waren net op tijd thuis voordat de eerste kindjes aan de deur kwamen. Grandpa kocht veel snoep die ik niet wilde maar die volgens hem bij Sint Maarten hoorden, vooruit dan maar. Aangezien we maar 9 kindjes aan de deur hadden moet grandpa het zelf maar opeten, hij is al begonnen :)
Bij zoon en schoondochter waren 300 kindjes aan de deur geweest , jawel, en dat is nog geen kilometer verderop.




                                           
De komende tijd hebben we veel verjaardagen , twee kleinkinders jarig, sinterklaas jarig en overal  horen kadootjes bij. Dochter en ik keken op marktplaats voor een houten poppenhuis, prachtige, haast villa's, waren erbij, dochter deed een bod  even afwachten of het wat wordt.. t Is net een veiling he.
Ik zag een lief klein poppenhuisje, warempel te koop in ons eigen dorp. Vanavond heb ik hem gehaald. Leuk voor de kindjes om mee te spelen. Kleindochter houdt van kleine friemel poppetjes en kleinzoon kan er zijn treintjes in parkeren, net als het zoontje van Valhalla is ons ventje idolaat van treintjes, lief.

Voor 7.50 heb ik het poppen huis op de kop getikt. Pompompom. Kijk daar houden we van leuke dingen die niet veel kosten.



Sorry voor de donkere foto, met flits was ie weer te licht en het moest snel..

liefs grandma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten