woensdag 6 november 2013

zeur en zucht

Er zijn van die dagen dat je niet kunt doen wat je in de planning had. Neem bv de mest voor de groente tuin. Gisteren zouden we een karretje vol  halen  maar dit kon niet door gaan, " t is ja kletsnat ja, deur de reegn, dus ken ik nait met de trekker achter op t laand kommn , most moar eem een weke wachtn tot de boudel weer wat opdreugt is " Daar zucht ik dan van want deze week heb ik vrij en voor volgende week staat er weer wat anders op de planning. Afijn, er lag nog een stapeltje hout, grandpa toog aan het zagen en ik stapel de toekomstige warmte netjes in het houthok. Helaas net de helft gedaan, begon het weer te  regenen. Ik kon  buiten niets doen dus binnen aan de gang, ach er is genóeg te doen daar gaat het niet om maar ik had het graag buiten af willen hebben. Tussendoor  een huis bezichtigd die zoon en schoondochter op het oog hebben, naast dit huis ligt een lapje grond wat we zelf wel wilden kopen. Helaas het wordt als een geheel verkocht met een naast gelegen perceel :(

Vandaag naar hoogzwanger collegaatje, wiegje bekijken en morgen een ritje naar dochter en kleinkindjes, denk ik...


Heb gewoon de zeurzemel vandaag, dat zal het zijn.



.                                       
                                            www plaatje
                                         

liefs grandma

1 opmerking:

  1. Vervelend he, als je planning niet loopt zoals je het zelf graag zou willen.
    Ach, dat soort dagen horen er ook bij, net als de dagen dat alles gewoon super-onwijs-geweldig-perfect loopt!
    Hopelijk heb jij gauw zo'n superdag!

    BeantwoordenVerwijderen