donderdag 10 september 2020

SophieGreen

Laatst was ik bij Jumbo om afwasmiddel te kopen, we gebruiken meestal het eco-eigenmerk van Jumbo, de prijs 0,79 cent. Goed en goedkoop.

Mijn oog viel op een klein kartonnen busje in het vak van de allesreinigers, SophieGreen, héééé iets nieuws onder de zon ! Kartonnen verpakking, 99,9 % natuurlijk ingrediënten ?? Hmmm één theelepeltje zou genoeg zijn, in 7 liter water, voor een 'sopje' . Ik nam het mee naar huis en probeerde het dezelfde dag nog uit. Lekker geurtje, niet echt een sopje want geen schuim, maar het maakte prima schoon.  

Kijk helemaal plasticvrij verpakt, neemt nauwelijks ruimte in, maakt goed schoon, biologisch afbreekbaar product, behalve dan die ene procent...het geurtje. Ik ben om :)

T is niet goedkoop, € 3,79, maar dan heb je ook wat. 




Ze hebben van dit merk ook spuitflacons met refill-gebeuren. Hier vind je de hele schoonmaaklijn van SophieGreen. 


Eén van jullie dit al eens geprobeerd?


liefs Grandma

4 opmerkingen:

  1. Mijn man vond in de koopjesbak ook voor een euro greensoap handzeep. Ik wist dat het duur was bij de natuurvoedingswinkel. Maar daarvan is de geur te sterk . Ik ga die van jou proberen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat je me weten wat je ervan vond? Het geurtje geconcentreerd is sterk maar eenmaal in 7 liter water heerlijk zacht en zeker niet opdringerig :)

      Verwijderen
  2. Ik ken het niet, maar het ziet er leuk uit met een mooie naam!

    BeantwoordenVerwijderen