zaterdag 5 september 2020

sparen en vakantie

In de maand Juli heb ik maar weinig gespaard. Gewoon de standaard 100 euro. Heel weinig ort van mijn oude werkplek en minder uren op de nieuwe, ort wordt een maand later uitgekeerd. In augustus kon er 500 euro naar de spaar, jippie ! De laatste 2 maanden dus 600 euro gespaard. Totaal gespaard voor nooit meer werken buiten de deur  € 3700, nog € 26300 te gaan.
Ademhalen en doorgaan.

Pensioen Sparen

Deze maand zijn we de hele maand vrij. Heerlijk vakantie ! We hebben niet echt plannen, gewoon wat huis, tuin en keuken karweitjes, bezoekjes en af en toe uit eten. We zien wel.

We hadden vorig jaar besloten om de hele maand september te gaan reizen, die plannen hadden we al herzien omdat er een kleintje zou komen, door de corona vielen de aangepaste plannen in het water. Geeft niet, hoor. Vakantie en sparen is over het algemeen ook geen goede combi  😅.
Gisteravond hadden we een BBQ bij grandpa's broertje, we bleven gezellig logeren.
We willen nog met de kleinkindjes van het dorp op stap. Een bezoek aan of van liefste zus staat ook op de planning. We zullen ons niet vervelen!
En oh we kijken zo uit naar de geboorte van het spiksplinternieuwe kleinkindje, de telefoon ligt 's nachts weer op het nachtkastje en alle afspraken zijn onder voorbehoud, zo gaat dat hé.

liefs grandma








7 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke vakantie,waar niets echt moet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja echt, vier weken lang geen verplichtingen dat voelt zo vrij😊

      Verwijderen
  2. Lekker vooruitzicht. Hoop dat je heel veel mooie momenten en mooie herinneringen mag maken deze vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne vakantie. En ik kan me voorstellen dat je haast naast de telefoon ligt als je kleinkind wordt geboren!

    De boodschappen voor 1,50 per persoon, per dag blijven inspirerend. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. k zal je vertellen dat ik haast in paniek raak als ik de telefoon niet bij me heb :0

      Verwijderen