maandag 11 maart 2024

Broodje gebakken

Vanmiddag heb ik een brooddeeg laten rijzen in dat kneuterige rijsmandje. Toen ik het deeg erin had gedaan las ik dat de " naad" eigenlijk naar beneden moest, oeps. Deeg er weer uit en andersom er weer in, blijkt dat het helemaal niks uit maakt :)


Afijn het patroon is dus niet echt duideljjk maar lieve mensen, dit recept! Zo eenvoudig. Ik volgde de werkwijze van het filmpje dat ik deelde in de vorige blog. Ik maakte een wit brood. Volgende keer gewoon weer een volkorenbrood, schijnt ook heel goed te gaan.




Liefs


5 opmerkingen:

  1. Ziet er goed รจn ook gaar uit! ๐Ÿ˜‹

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he? Ik ken het van de boer in Frankrijk,die elke week allerlei vormen van mandjes gebruikte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je snel kijkt lijkt het net of er op de tweede foto rechts een heel verbaasde kat zit ๐Ÿ˜

    Brood bakken is zo leuk, ik doe dat echt te weinig. Je inspireert me!

    BeantwoordenVerwijderen