woensdag 12 juni 2024

brrrr

 Oh wat is het frisjes hè! 

Ik had moestuinmaandag al uitgesteld naar dinsdag maar door de vele regen viel zelfs moestuinmaandagopdinsdag in het water. Nou ja, het is zoals het is nietwaar. 

Afgelopen weekend hadden we Mingus op bezoek. We gingen naar de verjaardag van docher in Zutphen en op maandag vermaakten we ons in het zwembad. Gisteren deed ik een en ander in huishouden, kookte nog maar eens wat jam ( all berrie jam ) en verwerkte goedkope tomaten van Lidl in een ruime hoeveelheid pastasaus. Gisteravond maakte ik  nog wat zeep. Ik heb zo'n leuke zeepmal, kijk eens hoe mooi deze zeepjes zijn geworden..




Vandaag haden we weer de standaard oppasdag . Jawel ...en door!

Aankomende vier dagen staat er niet zoveel op de planning. Ik wil sowieso even de kelder opruimen, her en der staan lege kratten en lege potten, al dan niet met deksel. Ik zal even uitzoeken wat er allemaal nog bruikbaar is. De bovenverdieping is ook een beetje een puinhoop dus ja, ook daar zal ik gaan opruimen.

De keuken renovatie staat een beetje stil, grandpa heeft het druk met andere zaken. Nou ja , t zal goed komen.


voor nu, veel liefs en tot snel.



4 opmerkingen:

  1. Zou je minder moestuin-opbrengst kunnen krijgen,door dit weer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben bang van wel...misschien valt het mee, het kan alle kanten op. De moestuin is op zich niet te nat ofzo, de boel zal dus niet wegrotten.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige zeepjes! Superleuk geworden en ook heel geschikt als cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja echt he. Ik doe ze dan in een aluminium blikje, super kjoet

      Verwijderen