maandag 17 juni 2024

plannen is een hele klus

Vandaag gingen we bij schoonzus en zwager op bezoek. We willen graag samen een lang weekend op stap. Alleen het bezoekje op te plannen was al een hele klus! Maar we zijn er uit, halverwege juli gaan we dan daadwerkelijk op stap, tjongejonge iedereen heeft een zeer drukke agenda. Ik wilde ook nog graag een marktje plannen, dat kan dan nog net op een zondag na een concert van jongste dochter en een uitvoering van kleindochter van het dorp op de zaterdag ervoor, echt het is heel bizar en niet normaal. Tussendoor werken, de tuin, logeerpartijtjes , de zomer zit al helemaal vol.  Hier moeten we echt iets mee....


Vannacht eerst maar weer eens aan het werk. 


Nachtdienstlunch.


een potje skyr met blauwe bessen, een eetlepel havermout en wat zoetstof

een salade van bleekselderij en appel

tomaatjes

een gekookt eitje

crackers



dit duo gaat ook mee in de tas.


voor nu, liefs grandma.



1 opmerking:

  1. Heerlijk eten weer.
    Ik moet meer vezels eten en de diƫtiste gaf me het advies om wat kokosrasp er door te doen.
    Ik ben jaloers op het ei met mijn ei allergie.

    Een fijne zomer voor jullie. Geniet er van. Respect voor je dag en nacht ritme. Het zal niet eenvoudig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen