zaterdag 7 oktober 2023

ontbijt 5 en wat we kochten..

Lekker ende gezond ontbijt, yoghurt met geroosterde havermout en kokosvlokken, wat honing, noten en een handvol blauwe bessen .



en kijk wat er achter het huis staat...geen kippen Marie! maar een Kip !







...kipje zal ik maar zeggen want ze is echt klein. Evengoed ruim van binnen. Het besje is 40 jaar oud, met recht een old timer :)

We keken af en toe uit naar een old timer caravan maar niet echt fanatiek. Van de week vertelde een vriendinnechie dat ze haar kipje wilde verkopen en aangezien ik het wagentje zo leuk vind... 

We gingen kijken en echt, de caravan ziet er heel goed uit. Hefdak, vloer, kussens alles is altijd prima onderhouden. Het interieur wil ik wel iets lichter van kleur maken, maar dat  heeft geen haast. Het is echt een schatje.

Ik speur pinterest weer af voor ideeen en inspiratie, op caravanity hebben ze ook zulke leuke gepimpte caravans en campers.

We zullen de camper verkopen, dat gaat me erg aan het hart. Maar 8 maanden wegenbelasting, elk jaar een keuring, het loopt aardig in de prijzen en zo heel vaak gaan we er niet mee op stap. Tja. Keuzes keuzes altijd lastig hè.


Nou ik ga nog even mijmere ende dromen van hippe Kipjes.


liefs grandma.

 




6 opmerkingen:

  1. Ha, ha Ik had een beetje gelijk dus.
    Wat heerlijk he zo'n klein caravannetje. Daar ga je veel lol aan beleven. Fijn dat je hem hebt kunnen kopen van iemand die je kent, dan weet je ook hoe er mee om is gegaan. Wij hebben ook zo'n kleintje. Ik ben er helemaal verliefd op! Veel plezier met jullie Kip(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wegenbelasting voor campers gaat flink omhoog volgend jaar. Dat is jammer, want veel mensen zonder dak boven het hoofd wonen in een camper.
    Een caravan is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog geen idee met hoeveel euro de wegenbelasting omhoog gaat, ja heel zuur voor mensen die in hun camper wonen..

      Verwijderen