vrijdag 6 oktober 2023

ontbijtje 4, boodschappen en weekmenu

In het to-good-to-go broodpakket van Ekoplaza, van afgelopen dinsdag, zaten ook een aantal afbak broodjes. Vanochtend bakte ik deze in de airfryer tot ze lekker knapperig waren. Beetje roomboter en zelfgemaakte jam erop, erbij een eitje, glaasje sinaasappelsap en een kopje koffie, gewoon lekker om de dag mee te beginnen.



Om even bij Ekoplaza te blijven..vanmorgen waren we daar om een pot carobe pasta te halen, ik kocht ook een citroen, iets van drop en twee bekers amandelyoghurt, die laatste waren in de aanbieding voor 79 cent per stuk. Toen we buiten stonden bekeek ik de bon nog eens en zag dat er iets verkeerd was gegaan met het verrekenen van de korting. k Voel me altijd wat beschroomd om met een bon terug te gaan maar afijn, toch maar gedaan. Verontschuldiging, sorry, je krijgt het geld terug, dat was lief he. Ja en dan ook nog het originele bedrag, niet eens de aanbiedings prijs, zo had ik gans en al de yoghurt voor niets, heel attent!

uitgegeven bij Ekoplaza € 6,59

2 bekers amandelyoghurt ( gratis)

drop 

1 citroen

1 pot carobe pasta


Uitgegeven bij Lidl € 21,95

bio-tofu

2 bekers soja yoghurt met blauwe bessen

2 pakken koffie

2 pakken maiswafels

knoflookteentjes in olie'

kastanje champignons

verspil-me-niet-brood ( 25 cent )

zure room

1 citroen ( bij Ekoplaza ook eentje gekocht maar bedacht me bij Lidl dat 1 wel erg 1 is )


Nog  over voor aankomende week € 41, 46. Er moet nog kaas en wat fruit gehaald worden.


Weekmenu


zaterdag, snelle pasta met courgette en tomaat ( uit de tuin) , ui en paprika uit de kelder.

zondag, pompoensoep met gevulde pistolet ( zure room, tomaatjes, ei, ui )

maandag, zuurkool schotel, alle ingredienten voorradig

dinsdag, roerbakgroente (vriezer) rijst, tofu en saté saus

woensdag, spinazietaartje, alles uit de vriezer

donderdag, misschien wel uit eten we hebben nog bonnen :)

vrijdag, boodschappendag.


ik zal jullie morgen vertellen wat we vandaag hebben gekocht...wat halen we ons weer op de hals.....


liefs grandma



 


6 opmerkingen: