vrijdag 26 augustus 2022

Vakantie in de lappenmand


Tja, ik zit echt in de lappenmand, met de knie gaat het stukken beter maar naast dat manke-ment heb ik voor de derde keer deze maand een keelontsteking. Volgende week vrijdag kan ik naar de kno arts, drie antibiotica kuren in de maand is ook niet ok.

We zijn wel weer op stap maar blijven gewoon in Drenthe en Groningen. Gisteren stonden we in Sebalderburen, op een lieflijke camping in het wijdse landschap van Groningen genaamd Fleremaheerd.




Vandaag reden we via Rolde naar Drouwen. De camping is vlakbij het boomkroonpad.

In Rolde bezochten we een klein winkeltje met " spulletjes" heerlijk om lekker te neuzen. Ik hou van dat soort winkeltjes, de eigenaaresse was ook zo gezellig. Ik vond een superleuk jurkje voor de bruiloft van een vriendinnechie. Zelfs Grandpa die niet zo van struunn houdt, vond iets van zijn gading, een paar spannende boeken.


Vandaag zijn grandpa en ik 39 jaar getrouwd! 😍 Waar is de tijd gebleven ...


Liefs grandma





3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd. En beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja de jaren vliegen voorbij, gefeliciteerd en nog vele jaren samen.
    Hopelijk spring je vlug uit die mand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Een record. Geniet van het moois samen.

    BeantwoordenVerwijderen