donderdag 18 augustus 2022

Vakantie!!

Voor we vanmorgen vertrokken van de stille camping, bekeken we de plattegrond nog eens , de camping was nog veel groter dan we dachten. In het bos, 48 hec, waren grote plekken waar je echt kunt wildkamperen. Geen voorzieningen en gewoon met een schepje het bos in om je sanitair ding te doen. Prachtig toch.


Vandaag waren we in Zutphen, even bij dochter langs die op de markt stond spulletjes te verkopen, we troffen schoonzoon en kleinkindjes ook nog even, hoe leuk!



Ariadne at Home in 3d winkeltje :)



Aan de Houtwal kun je voor 12,50 een nachtje kamperen op een steenworp van het centrum.

Zicht op Zutphen 

Nu staan we op camping De Rietkraag in Lemelerveld. Alweer een pareltje van een camping.

Je kan hier een kano lenen of een roeibootje gebruikem, spring vanaf het steigertje het kanaal in. Voer de kipjes en konijnen en krab het varkentje over zijn rug. Bestel broodjes voor t ontbijt en sluit je dag af met een plaatselijk gebrouwen biertje of kies voor een lekker wijntje. 

Ook hier is de camping niet vol maar het sfeertje is echt fijn.














Liefs grandma




2 opmerkingen:

  1. Mag ik vragen hoe die rustige camping heet van 48 hectare?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn man van acht jaar heeft me verlaten. Ik at niet en ik praatte met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief dat ik door alle stress in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik online aan het zoeken naar hulp omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat hij naar huis terugkeert. Ik vond zoveel getuigenissen over Dr. Ilekhojie dat hij zoveel relatieproblemen oploste... Ik was genoodzaakt hem te bellen en hem alles uit te leggen omdat ik veel goede verhalen over hem zag. Hij vertelde me dat mijn man over een paar dagen terug zal komen nadat hij me heeft geholpen met een verzoeningsspreuk. Ik deed wat hij opdroeg en gaf alles wat hij vroeg en in precies 3 dagen keerde mijn man uit eigen beweging naar huis en vroeg om zich te verzoenen. Ik ben zo blij dat Dr Ilekhojie heeft gedaan wat hij beloofde. Als je hulp wilt bij je huwelijk, praat dan met Dr Ilekhojie. E-mail gethelp05@gmail.com WhatsApp/Viber +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen