zondag 14 augustus 2022

Vakantie, oogsten en kamperen

Yessss ik heb vakantie!! Afgelopen twee nachten heb ik nog gewerkt maar nu ben ik vrij tot, jawel 22 september, grote heerlijkheid.


Voor we daadwerkelijk ook weg kunnen moest er nog heel wat  gebeuren, bonen en snijbonen plukken en die wecken en/of invriezen, nog meer courgettes oogsten, honing slingeren voor de laatste keer dit jaar, pfffffieuw creme honing maken, jam koken. Whaaaaa wasjes draaien, camper beetje schoonmaken en de boel inpakken.  Hoe ik dat vroeger deed met vier kinderen, als we een paar dagen op stap gingen, is me een groot raadsel.






Grandpa heeft zich de laatste week, letterlijk in het zweet gewerkt met het verwerken van oud pallet hout, daarnaast kochten we nog 9 kuub hout wat inmiddels ook keurig gestapeld in de houthokken ligt. Voorbereiden op de winter, lieve mensen.





Het is een drukke tijd maar morgen , dan gaan we! We blijven gewoon in Nederland hoor, maar alleen al het idee om er even helemaal uit te zijn.....mijmerdemijmer....rust.


Misschien wel leuk om jullie mee te nemen , dan laat ik de plekjes zien waar we vertoeven, is dat een plan? 


voor nu een fijne avond, liefs grandma.



5 opmerkingen:

  1. Och leuk, om te zien waar jullie heen gaan.😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja,leuk om jullie genieten en het mooie van Nederland te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plekken zien en deels jullie vacantie mee beleven, altijd leuk! Geniet ervan! Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om ons mee te nemen en ons een inkijkje in jullie vakantie te gunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heerlijk veel hout, hier is het niet te betalen. Een pallet vol voor bijna 400. En het adres , zorgboerderij, waar we het eerst haalden, kan niet meer leveren
    fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen