dinsdag 24 januari 2023

gewoon een dag

Vandaag bakte ik weer brood, ruimde het huis op, snoeide een en ander in de tuin. Ik groef wat aardperen op voor het avondeten. Vanmiddag maakten we een lange wandeling, heerlijk zo in de buitenlucht.


Voor de gratin van vanavond sneed ik aardperen en aardappelen in stukjes en verdeelde ze over twee ovenschaaltjes. De rest van de kookroom van gisteren deed ik in een kommetje, roerde er zout, peper en knoflookpoeder door. Hops room door de aardappelperen, beetje tijm en geraspte kaas erover, half uurtje in de oven tot de aardperen gaar zijn.




We aten er worteltjes en peultjes bij en nog wat vegaballetjes uit de airfryer.

Als dessert hadden we stoofpeertjes in rode wijn ( weck) en yoghurt.




liefs maar weer.


4 opmerkingen:

  1. Ik lees al een tijdje mee, maar ik wilde je even laten weten dat ik het ontzettend knap vind hoe jullie dit doen! Respect!!
    Groetjes Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag, ik heb een bestelling geplaatst uit je winkeltje. Wil je even reageren? Louisa

    BeantwoordenVerwijderen