donderdag 21 januari 2021

Kruiden

Ik hou van kruiden, ze pimpen je voedsel met smaak en goedheid. Mijn kruiden bewaar ik in potjes en zakjes, blikjes en soms los. Eerlijk gezegd was mijn hele kruidenspul een zootje :) Hoog tijd om dat eens uit te zoeken. Ik haalde alles uit de keukenla en uit het kruidenrek. Ik zocht alles uit, wat ver over de datum was gooide ik weg, vieze papieren zakjes, door vocht hard geworden kruiden, weg ermee. In de kelder stond een doos met kleine jampotjes, deze kon ik goed gebruiken. Met een lettertang maakte ik nieuwe stickers voor op de potjes. 








Het kruidenrek maakte ik schoon en zette daarna alle gelabelde schone en gevulde potjes op hun plek.

Grandpa stelde voor om nog een extra plankje te maken, dat leek me wel wat. Ik ben benieuwd wanneer hij dat gaat doen 😉


Vandaag haalde ik alvast wat boodschappen voor volgende week, onze super-zuinig week. Morgen haal ik de rest. Het wordt weer een hele uitdaging.


fijne avond, liefs grandma.



3 opmerkingen: