donderdag 7 januari 2021

 Even snel een blogje. 

Nog één nachtje werken en dan weekend. Morgenmiddag komt liefste zus, ze blijft gezellig logeren. Ik heb het weekmenu een beetje omgegooid zodat we morgenavond risotto kunnen eten, wijntje erdoor en een wijntje erbij :) . We gaan morgenvroeg ook niet naar de markt want ik hoop dan heerlijk te slapen. We zullen, na de middag even naar de supermarkt gaan, denk ik. 


In mijn vorige blog schreef ik over 3 zakken pepernoten en hoe dapper ik was om ze niet mee te nemen :) Mijn collegaatje weet van onze challenge en zei : " kijk eens even neem jij dit maar mee naar huis , dat ligt hier maar in de kast, het is nog van sinterklaas en kerst..''


😂😋 toch nog pepernoten !


Met de pepernoten en monchou uit  het kerstpakket kan ik nog iets lekkers maken voor als zus komt. Mooi he. Het speculaaspopje is trouwens al op, tja.


fijne avond, liefs grandma


ps hebben jullie de zooi in Amerika gezien , wat een toestand hé!









5 opmerkingen:

  1. Pepernoten gebruik ik weleens ipv bastognekoeken als ik kleine monchoutaartjes maak in een glas😜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een soap in de VS. Ik hoop wel dat goed uitgezocht ging waar het mis ging, ook de verkiezingen van 2016. Voldoende aangetoond dat er flink gesjoemeld is. Ik zou Biden ook niet als president willen hebben.
    Trump kan niet helder meer denken, maar met Biden wordt de pedofilie nite aangepakt.
    Macht corrumpeert lijkt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet met je zus,ook van het gekregen lekkers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n gift!

    De toestanden in de VS vond ik schokkend!

    BeantwoordenVerwijderen