maandag 25 januari 2021

Live below the line, dag 3

 Deze dag had ik echt trek.


ontbijt

2 roggebroodjes met jam ( geen foto, het waren gewoon twee roggebroodjes met jam :) )


lunch

een pindakaas-banaan tosti, dit eet ik regelmatig als lunch. Gewoon een boterham belegd met een dikke laag pindakaas en plakjes banaan, tweede boterham erop en in het tosti-ijzer.



Na de lunch had ik nog steeds trek. Tijd voor de andere helft van de banaan. Om 14.30 maakte ik nog een kom havermout, ik deed er twee suikerzakjes door. Om 15.30 at ik beide koffiekoekjes op, ik heb er niet eens aan gedacht om eentje voor grandpa te bewaren 😇


Wat grandpa betreft hij had vier boterhammen in zijn lunchbox, twee met  gebakken ei en twee met pindakaas. Als ontbijt had hij een boterham met jam gegeten. Bij grandpa op het werk hebben ze sinds een paar maanden, werkfruit ! Elke week komt er een groenteboer een kist fruit brengen, alle werknemers mogen dan gratis fruit pakken, ik vind dat een heel goed idee. Bovendien komt ons dat deze maand bijzonder goed uit.


avondeten


pasta met rode saus. Voor de saus gebruikte ik de rest van het blikje gepelde tomaten, een stuk prei, een ui en een stuk paprika. Vlak voor het opdienen deed ik twee eetlepels smeerkaas door de pasta, die werd daardoor heerlijk romig.





Tot morgen, liefs grandma.



5 opmerkingen:

  1. Die tosti ziet er goed uit zeg! Wat voor type tosti ijzer gebruik je hiervoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die tosti neem ik ook wel eens als ontbijt 😊
      Ik gebruik een tomado contactgrill.

      Verwijderen
  2. Als ik echt trek heb neem ik boterhammen en geen tosti, heb het gevoel dat dat veel minder vult

    BeantwoordenVerwijderen