dinsdag 25 januari 2022

dag 25

 Ja het aftellen is begonnen, nog 5 dagen na deze :) 

Deze week maak ik flink gebruik van al het eten dat we gratis kregen. 

Vandaag aten we de kapucijners,

Ik fruitte daarvoor een ui en een teentje knoflook in een pan met een dikke bodem. Ik schilde een appel , sneed deze in kleine stukjes en bakte die ook even mee. Wat zout, peper en veel kerrie madras, her rook zo lekker in de keuken, tot slot de kapucijners erbij.

De witlofsalade was eenvoudig; gesneden witlof, een appel, een uitje, beetje mayonaise gemengd met een beetje kookroom wat nog over was van de bloemkoolschotel, alles door elkaar, gewoon prima eten.



Ik zal morgen een wat uitgebreider blogje schrijven want dat Simpeler Leven is niet zo eenvoudig, dat heb ik al wel in de gaten!


liefs grandma.



2 opmerkingen:

  1. Ik denk regelmatig aan mensen,die altijd zo moeten leven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een gegeven moment ben je ook door je voorraad heen en dan wordt het echt nijpend

      Verwijderen