donderdag 13 januari 2022

week 3 , live below the line

Morgen start onze grootste uitdaging van deze maand. Een week leven van €1,50 per persoon , per dag. Voor ons betekent dit een week lang leven van € 21, zonder gebruik te maken van de voorraad of de moestuin.

Vandaag haalde ik de boodschappen in huis en het is weer gelukt! Ik had gedacht dat het dit jaar moeilijker zou worden omdat de prijzen toch wat gestegen zijn maar niets was minder waar. t Is echt veel...



Aankomende vier nachten moet ik werken, ik probeer elke dag eetdagboekje te posten.


tot morgen, liefs grandma


5 opmerkingen:

  1. ik ben heel benieuwd wat je gekocht hebt en wat je menu is deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanwege de berichten dat alles duurder is geworden, ben ik benieuwd naar je uitdaging! Leuk dat je dit weer gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat prijzen betreft ,zou je 1,55 per dag p.pkunnen aanhouden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alles is duurder geworden maar tegenwoordig zijn er ook veel dingen goedkoop te verkrijgen zoals brood voor 50 cent,afprijsbakken ,tgtg en meer dan kun je als je "geluk"hebt veel voor weinig kopen.

    BeantwoordenVerwijderen