zondag 2 januari 2022

Weekmenu week 1, hand op de knip grandpa!

Onze zuinige maand begint een beetje chaotisch hoor. Ik kwam vanmorgen uit de nachtdienst, dus ontbijt , lunch alles loopt door elkaar hihi.

Aankomende week zijn alle dagen volgepland met logeerpartijtjes en opaenomadagen, de kleinkinderen hebben nog vakantie, ons weekmenu zal dan ook aan veranderig onderhevig zijn denk ik :) De hele week zijn we met vier personen, officieel zou ik wat meer geld kunnen uitgeven, we zullen eerst maar eens zien hoever we komen met onze 21 euro.


Weekmenu


zaterdag

kapucijners met witlofsalade


zondag

stamppot snijbonen


maandag

diepvries pizza


dinsdag

pasta met pesto, broccoli en kaas


woensdag

chilli zonder carne


donderdag

hapjes/restje


vrijdag boodschappendag en een nieuw weekmenu


Als ontbijt, brood, havermout of fruit.


Op het werk waren nog oliebollen over, deze nam ik mee naar huis om later deze week een oliebollen cake mee te bakken. Het recept vind je hier,


superlekker


Gisteren bakte ik een brood van op-de-datum-meel dat we voor 50 cent kochten bij Jumbo. Lekker goedkoop, van die kilo kan ik twee broden bakken.




Grandpa haalde vandaag wat boodschappen bij Boni.

krentenbollen
waldkornbollen
grote zak met kleine zakjes chips
kaas
20 biologische eieren
2 repen chocola
druiven
biologische komkommer
druiven

Totaal € 20,38  (hellup)

Wat hebben we nog in huis aan verse producten?

1 zoete aardappel
uien en sjalotjes
knoflook
verse gember
winterwortelen
een geopend zakje bieten
handjevol spinazie
prei en kruiden in de moestuin
peterselie en koriander in de koelkast
tomaatjes, komkommer
bananen, sinaasappelen, mandarijnen en druiven.
smeerseltjes voor op toastjes

Verder hebben we genoeg potten met groente, droge bonen, pasta, rijst enz. De vriezer is goed gevuld , t komt helemaal goed deze week.


liefs grandma




4 opmerkingen: