maandag 17 januari 2022

live below the line, dag 4 en gelukspoppetjes :)

Afgelopen nacht was de laatste van een blokje van vier nachten, na alle consternatie even tot mezelf komen...het was goed om na de brand een nachtje rustig te werken, een soort van reset zeg maar.


De nachtdienst lunch bestond uit overnightoats, een appel, banaan en een mandarijn. Ik heb niet alles opgegeten. 


Vandaag heb ik een paar uurtjes geslapen. Om 13.30 dronk ik een kopje koffie, at een roggebroodje met jam en een boterham met pindakaas.

Grandpa nam voor de lunch mee naar zijn werk

2 boterham met gebakken ei
2 boterhammen met pindakaas
1 boterham met smeerkaas met daarbovenop een roggebroodje

Bij het bedrijf waar grandpa werkt hebben ze gratis fruit voor de werknemers.

Vanavond aten we stamppot boerenkool met rulgehakt.




en omdat we zelfs na een stevige prak nog trek hadden aten we elk ook nog een boterham met pindakaas :)


Ik maakte van houten kralen een paar simpele gelukspoppetjes, gewoon omdat het kan, voor fun en voor t leuk :)





Tot morgen, liefs grandma


4 opmerkingen:

  1. Borenkool en gelukspoppetjes. Allebei leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve gelukspoppetjes. Waar hang je die aan? Aan je sleutelhanger?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag heb ik een popje met een stickertje op een kadootje geplakt. Kneuterig 😊

      Verwijderen