zondag 30 januari 2022

Stormschade en golden milk

Wat stormde het gisteren he. Ik heb maar een paar dikke keien op de bijenkasten gelegd, de deksels mochten er eens afwaaien, hai toch!

Gistermiddag begon de schutting op de scheiding met onze buurtje al gevaarlijk te bewegen, gisteravond kreeg ik een foto van de buurvrouw met de vermelding : "we hebben een open tuin!"




De houten palen waren al aardig verrot zagen we vandaag. Grandpa gaat ijzeren palen maken, lekker stevig, in de hoop dat de schutting het dan weer een poos uithoudt. Hoe gezellig een open tuin ook is, kippen die je drie tuinen verderop weer moet vangen is geen doen :)


Afgelopen nacht moest ik nog werken, nu heb ik bijna drie weken vakantie, grote heerlijkheid.


Vanmiddag maakte ik golden milk, oftewel gouden melk. In een pannetje deed ik amandelmelk bracht het tegen de kook aan en voegde daar wat kurkuma, kaneel en honing aan toe. Met garde even opgeklopt en lekker opgedronken.


verwen momentje 



 liefs grandma.



2 opmerkingen:

  1. Bij de vorige storm hadden we de trampoline vd linker buren in onze tuin.
    Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren want de buurvrouw rechts heet Corrie 😁

    BeantwoordenVerwijderen