zaterdag 1 januari 2022

We zijn begonnen, sobere maand met een missie !

 Allereerst een heel gelukkig nieuw jaar!


Samen met een lieve collega vierde ik vannacht oud en nieuw, we hadden wat hapjes en alcoholvrije champagne. We waren liever thuis natuurlijk maar het was evengoed gezellig. We genoten van het vuurwerk, daar zat mooi spul tussen haast old school.

De overgebleven hapjes deden we in de koelkast voor aankomende nacht.


Vandaag startte mijn dag om 15.15 met een groene smoothie van een restje spinazie, een banaan, een sinaasappel en wat honing.

Vanavond aten we kapucijners met witlofsalade,


Voor vannacht neem ik fruit en kokosyoghurt als extraatje mee naar het werk.

Morgen zal ik kijken wat we nog allemaal aan verse groenten en fruit op voorraad hebben, ik laat het jullie weten.

Ik ga nu nog even een dutje doen.

liefs grandma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten