dinsdag 16 januari 2024

eetdagboek

Vanmiddag werd ik om 15.30 wakker, mooie tijd vond ik. Wat niet zo mooi was, was een fikse keelpijn. Ik voelde me gisteren al wat minnetjes maar hé het gaat rond. Op het werk hadden veel bewoners ook dezelfde klachten, beetje grieperig. Na een hete douche voelde ik me iets beter. Ik haal de honing, tonsiotreen en mijn echinacea spraytje maar weer uit de kast, hoop dat ik de ellende van een keelontsteking voor ben ( echt mijn zwakke plek )


Mijn ontbijt bestond uit rijst met de satésaus van vorige week , roerbak peultjes en we verdeelden de laatste halve perzik.



Ik maakte een grote kan smoothie van bananen, appel, veel boerenkool, spirulina en het overgebleven perzikensap.

We namen hier vanavond elk een glas van en ik deed wat in een ex-McDonaldflesje om mee te nemen naar het werk. 


nachtdienst budget lunch,


1 roggebrood ( op het werk is boter en jam )

1 zelfgebakken broodje

1 ei

tomaatjes

bakje soja yoghurt met cia zaadjes en een paar framboosjes uit de vriezer.

Flesje smoothie

appel en sinaasappel




good to go.


liefs grandma.



2 opmerkingen:

  1. Beterschap, hopelijk word je niet al te ziek!
    (Was eerst de tuinkabouter bij de reacties)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) Marietje is een mooie naam voor een lieve tuinkabouter

      Verwijderen