dinsdag 30 januari 2024

Januari budget maand, nachtdienst lunch on a budget.

Vandaag mochten we weer gebruik maken van de voorraad, fijn. Toen ik vanmiddag opstond maakte ik eerst maar eens mijn selderij/appeldrankje, er zijn nog genoeg appels in de kelder. Vervolgens haalde ik war roerbakgroenten uit de vriezer, boontjes, paprika en broccoli, ui en mie van de voorraadplank. In de koelkast lag nog een pakje kipstukjes die ik in de voorgaande weken ergens gekocht maar niet gebruikt had. Van al deze ingrediƫnten maakte ik ons avondeten.


lekker met wat tahin en zwarte sesamzaadjes


Ik had grandpa gevraagd of hij nog een tros bananen en een stronk bleekselderij wilde halen. De bleekselderij is vandaaag voor de laatste dag in de aanbieding bij Boni.




Voor de nachtdienstlunch neem ik mee,

een appel-bleekselderij salade  met rozijntjes
twee boterhammetjes met smeerkaas
roggebrood met jam
banaan en een appel




liefs grandma.










2 opmerkingen: