vrijdag 19 januari 2024

Nachtdienstlunch on a budget, nacht 5

Nog één nachtje 💪

Vandaag wilde ik dan de preitaart maken. Ik liep de tuin in voor de prei, ja hoe naïef, de aarde is natuurlijk bevroren :) :) Dus haalde ik kapucijners en rijst uit de vriezer voor het avondeten, kort daarna kreeg ik een berichtje van grandpa "je hoeft niet te koken, ik neem eten mee", grandpa's zus had een flinke hoeveelheid eten gekookt en had hem wat meegegeven. Drie keer raden wat het was ....hartige preitaart met champignons hahaha. We hebben er heerlijk van gesmuld.

Vanavond bakte ik al wat eitjes, één voor de nacht, één voor het direkt opeten en grandpa luste bij nader inzien ook wel eentje, ruikt zo lekker hè.


Voor de nachtdienstlunch, 2 boterhammen met gebakken ei, tomaatjes, beetje yoghurt met blauwe bessenjam, een appel en een kiwi



liefs grandma.







1 opmerking:

  1. Nou, ik kan die Tuinkabouter maar niet uitschakelen in Google dus ik ben er weer . Hopelijk kom ik er nogeens achter hoe dat moet.

    Fijn dat zus van Grandpa zoveel gekookt had!

    Groetjes van Marietje :-)

    BeantwoordenVerwijderen