vrijdag 19 januari 2024

Nachtdienstlunch on a budget , 4e nacht.

Vandaag heb ik dan toch heerlijk geslapen, tot 16.15! 

k Ben nog steeds gans en al verkouden en dus geen zin om de preitaart, die voor vandaag op het weekmenu stond, te maken. Ik koos voor de groentesoep met een broodje die we morgen zouden eten. Ook prima.

Vanmiddag had ik brood willen bakken maar ook daar had ik geen puf voor. Bij Boni kocht ik een brood en een emmertje griekse yoghurt.

Ik was € 3, 37 kwijt. Oeps.




Nog € 26,72 over , oh hellup.

Voor de nachtdienst lunch nam ik mee...

Salade, broodje kaas, yoghurt, tomaatjes, eitje, fruit

En de rijstwafels van kleindochter Nora 😉




Liefs Grandma.





2 opmerkingen:

  1. Als je verkouden bent is soep inderdaad het lekkerst vind ik altijd. En ook troostend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit. Je hebt een druk leven. Dus, logisch dat de man met de hamer af en toe langs komt.

    BeantwoordenVerwijderen